Ohhhh Dat is makkelijk. Dan hoeven wij nooit meer boeken te plakken :) . Ik heb meegekregen dat je ook veel gechat en getwitterd hebt, als je daar nog even een stukje over schrijft, dan loop je weer helemaal bij!
chatten en twitteren geeft intern de meeste pret en jolijt en kan spontaan op elk gewenst moment gestart, zeker als er zo'n leuke pop-up met twinkelende ogen van onze biepmiep omhoog piepen, en gestop worden, als meligheid dreigt. Korte zinnen zijn essentieel!!!!
de eerste liedjes die in mij op komen zijn heel erg verbonden met mijn moeder. Heerlijk! Ze zong veel tijdens haar huishoudelijke werk. De kinderliedjes van school hebben weinig indruk gemaakt.
Deze liedjes van mijn moeder ga ik verzamelen.
Last.fm vind ik toch niet zo handig. Veel kun je niet beluisteren. Ik heb er lang op rond gedwaald. Leendert Jan heeft me weer op pad geholpen. Grooveshark vind ik overzichtelijker en makkelijker te bedienen. Je playlist kun je namelijk op je blog zetten. Dus dat wordt genieten.
Ohhhh Dat is makkelijk. Dan hoeven wij nooit meer boeken te plakken :) . Ik heb meegekregen dat je ook veel gechat en getwitterd hebt, als je daar nog even een stukje over schrijft, dan loop je weer helemaal bij!
BeantwoordenVerwijderenchatten en twitteren geeft intern de meeste pret en jolijt en kan spontaan op elk gewenst moment gestart, zeker als er zo'n leuke pop-up met twinkelende ogen van onze biepmiep omhoog piepen, en gestop worden, als meligheid dreigt.
BeantwoordenVerwijderenKorte zinnen zijn essentieel!!!!