dinsdag 21 april 2009

http://www.youtube.com/watch?v=BKUKQ7QqOHw
Iedere student/opleiding zijn Kindle!!???
dit filmpje laat duidelijker zien wat er allemaal met een Kindle kan.

2 opmerkingen:

  1. Ohhhh Dat is makkelijk. Dan hoeven wij nooit meer boeken te plakken :) . Ik heb meegekregen dat je ook veel gechat en getwitterd hebt, als je daar nog even een stukje over schrijft, dan loop je weer helemaal bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. chatten en twitteren geeft intern de meeste pret en jolijt en kan spontaan op elk gewenst moment gestart, zeker als er zo'n leuke pop-up met twinkelende ogen van onze biepmiep omhoog piepen, en gestop worden, als meligheid dreigt.
    Korte zinnen zijn essentieel!!!!

    BeantwoordenVerwijderen