openbare bibliotheken zijn allang geen duffe zalen meer vol met boeken. Ik heb heerlijk gebrowsed over de site van de Openbare Bibliotheek Amsterdam en de Ann Arbor District Library. Zeer modern en van deze tijd. Er valt een hoop te ontdekken en te doen. Als je wilt. My Discoveries lijkt me wel wat voor ons studiecentrum. Je eigen geschiedenis en recensies en die van medestudenten inkijken en gebruiken kan een leuke aanwinst zijn.
Ik heb nog genoeg aan de achterkant van een boek of een tip van vrienden of collega's. Deze manier van kiezen bevalt me heel goed en is bijna altijd succesvol.
Verstopte haricots vert schotel
2 maanden geleden
Ieder heeft zo zijn manier hè.
BeantwoordenVerwijderenKijk ik even een paar dagen niet op je blog, en heb ik gelijk een paar berichtjes gemist. Leuk dat je zo enthousiast bent over Aquabrowser. Het ziet er inderdaad heel hip, flitsend en te wauw uit :)
BeantwoordenVerwijderen