Ik ben maar 1 dagje weg en je hele blog is veranderd. Mooie koeien, ze lijken wel wat op elkaar. Ook mooi dat je het achter de koptekst hebt gekregen. Ik heb t ook geprobeerd maar krijg allerlei rare formaten foto's. Goed bezig!
de eerste liedjes die in mij op komen zijn heel erg verbonden met mijn moeder. Heerlijk! Ze zong veel tijdens haar huishoudelijke werk. De kinderliedjes van school hebben weinig indruk gemaakt.
Deze liedjes van mijn moeder ga ik verzamelen.
Last.fm vind ik toch niet zo handig. Veel kun je niet beluisteren. Ik heb er lang op rond gedwaald. Leendert Jan heeft me weer op pad geholpen. Grooveshark vind ik overzichtelijker en makkelijker te bedienen. Je playlist kun je namelijk op je blog zetten. Dus dat wordt genieten.
Ik ben maar 1 dagje weg en je hele blog is veranderd. Mooie koeien, ze lijken wel wat op elkaar. Ook mooi dat je het achter de koptekst hebt gekregen. Ik heb t ook geprobeerd maar krijg allerlei rare formaten foto's. Goed bezig!
BeantwoordenVerwijderen