de eerste liedjes die in mij op komen zijn heel erg verbonden met mijn moeder. Heerlijk! Ze zong veel tijdens haar huishoudelijke werk. De kinderliedjes van school hebben weinig indruk gemaakt.
Deze liedjes van mijn moeder ga ik verzamelen.
Last.fm vind ik toch niet zo handig. Veel kun je niet beluisteren. Ik heb er lang op rond gedwaald. Leendert Jan heeft me weer op pad geholpen. Grooveshark vind ik overzichtelijker en makkelijker te bedienen. Je playlist kun je namelijk op je blog zetten. Dus dat wordt genieten.
Wow, Marion.
BeantwoordenVerwijderenWat hip!
Groetjes, Irma
Na Marilyn, Liz en Jackie O. nu ook Marion. ;-)
BeantwoordenVerwijderen